Laatste keer Koningstheater

27/03/2012

Hopelijk komt er nog een prachtig afscheid, maar op 4 april speel ik mijn laatste ‘reguliere’ voorstelling in het Koningstheater in ‘s-Hertogenbosch. Het theater waar ik vijf jaar geleden voor het eerst speelde en inmiddels bijna veertig keer heb opgetreden. Als vieze kok, als hysterische vrouw op een verjaardagsfeestje, als gladde host van een goeden-doelen-actie. Op bloedhete zomeravonden, tijdens de Kerstdagen en aftellend tot twaalf uur met oudejaar.
Het zal wel even wennen zijn als het er straks niet meer is en alle bekende cabaretiers op de schilderijen naar een verlaten podium moeten staren.

Op 4 april speel ik mijn voorstelling De Ontsteking in de Lammerentoer. Kiki Schippers en Kabaret in Quartet spelen ook! Kaarten zijn hier te bestellen.

Geef een reactie

