Column: Habemus Twitteram

16/12/2012

Benedict XVI @Pontifex
Waarde vrienden, ik ben verheugd om via twitter met u in contact te komen. Dank voor alle warme reacties. Ik zegen u met heel mijn hart

Premier Monti @SenMarioMonti
Heilige Vader @Pontifex, benvenuti op Twitter. Uw wijze woorden zullen met grote blijdschap ontvangen worden.

Silvio Berlusconi @silviobello
@Pontifex ha die pape, ik ga jou volgen

Silvio Berlusconi @silviobello
jij kan ook wel wat wijze woorden gebruiken @SenMarioMonti #mentaalgehandicapt

Silvio Berlusconi @silviobello
@Pontifex omdat je een jurk draagt #maarbennatuurlijkgeenhomo

Benedict XVI @Pontifex
@SenMarioMonti Dank u zeer. Ik hoop u spoedig weer te zien

Silvio Berlusconi @silviobello
@Pontifex @Mmonti leuk dan kom ik ook #trio

Premier Monti @SenMarioMonti
@silviobello Ik zal de herderlijke Vader @Pontifex alleen ontmoeten

Silvio Berlusconi @silviobello
@SenMarioMonti @Pontifex tuurlijk, snap ik! lekker bunga bunga samen! #inexcelsisdeo

Angela Merkel @Angie_Merkel
Het is een voorrecht u ook op Twitter te mogen volgen, Paus Benedictus @Pontifex

Silvio Berlusconi @silviobello
even niet @Angie_Merkel het gaat net over bungabunga #onneukbarekont

Silvio Berlusconi @silviobello
@Pontifex pape, pape, waarom volg je mij nog niet?

Martin Schulz @MartinSchulz
@silviobello Gedraagt u zich nou eens, Herr Berlusconi

Silvio Berlusconi @silviobello
ah daar is de gestapo weer @MartinSchulz #kampbeul je staat zeker droog

Silvio Berlusconi @silviobello
@Pontifex volg mij pape, ik ben ook tegen abortus

Premier Monti @SenMarioMonti
Bij u had ik het geen probleem gevonden #abortus @Silviobello

Silvio Berlusconi @silviobello
ik doe er meer aan om de vergrijzing in Italie tegen te gaan dan u @SenMarioMonti

Silvio Berlusconi @silviobello
doet u iets tegen de vergrijzing pape @Pontifex #kinderlozevader #oftochniet #ouwesnoeperd

Barack Obama @BarackObama
Welkom @Pontifex Dat u vele mensen mag inspireren

Nelson Mandela @NelsonMandela
RT Barack Obama @BarackObama Welkom @Pontifex Dat u vele mensen mag inspireren

Silvio Berlusconi @silviobello
Ah, mijn gebruinde vrienden zijn ook wakker @BarackObama @NelsonMandela #yesweekend #maarhoelangnognelson

Silvio Berlusconi @silviobello
@Pontifex pape, pape, ik ben de jezus christus @jcsuperstar van de politiek he #followme

Benedict XVI @Pontifex
De Heer is met u @Angie_Merkel @BarackObama @NelsonMandela

Silvio Berlusconi @silviobello
joehoe, papedepape @Pontifex ik zit ook online #meisjeszoekeninhethabbohotel

Silvio Berlusconi @silviobello
godverdomme @Pontifex, zeg eens wat #seniel

Silvio Berlusconi @silviobello
@SenMarioMonti @MartinSchulz @BarackObama hallo, is er helemaal niemand die nog iets zegt?

Silvio Berlusconi @silviobello
@Angie_Merkel ben je er nog? #ikmeendehetnietoverjekont

Silvio Berlusconi @silviobello
dan niet @Angie_Merkel #derestistrouwensookonneukbaar

Silvio Berlusconi @silviobello
hehe eindelijk ruby is terug van boodschappen doen #twexit

http://www.cabaret.nl

Geef een reactie

