De plannen voor 2013

02/01/2013

Lieve mensen, smak smak, veel geluk, gezondheid, de beste wensen, etcetera, voor jullie allemaal gewenst!

Goed, nu weer even over mij. Hier volgen heel kort de plannen voor de komende maanden:
-Ik speel mijn voorstelling Het Grote Verhaal (in de Cabaretpoel en daarbuiten);
-Samen met Guido van de Meent maak ik een muzikale voorstelling over moeders die we in maart gaan spelen in het Plantsoentheater in Leiden;
-Minou Bosua en ik starten in samenwerking met theater De Lieve Vrouw in Amersfoort een project waarbinnen we de waarde van liturgie in het theater gaan onderzoeken (meer info volgt);
-Tot slot ontwikkel ik met Peter van Ewijk een theaterconcept voor seizoenspresentaties, dat we binnenkort gaan uitproberen in Schouwburg Ogterop in Meppel.

En voor de wiskundigen onder u: in de tussentijd probeer ik het bewijs te vinden voor het Vermoeden van Birch en Swinnerton-Dyer. Maar vooralsnog zit ik daar hopeloos in vast.

Geef een reactie

