Het Grote Verhaal in De Lieve Vrouw

21/01/2013

Op zaterdag 2 februari speel ik mijn voorstelling Het Grote Verhaal in theater De Lieve Vrouw in Amersfoort. In deze voorstelling kijk ik terug op mijn middelbare schooltijd. Wat waren mijn dromen? Wat is ervan terecht gekomen? En wat wil ik nog bereiken?
En misschien, heel misschien, ga ik ook nog in de prangende vraag waarom Amersfoort nog altijd geen nieuw college heeft.

Om kaarten te bestellen, klik hier.

3 Reacties to “Het Grote Verhaal in De Lieve Vrouw”

  1. Potjandorie wat lees ik nou, heeft Amersfoort nopg altijd geen nieuw college? En ben jij al ‘genoemd’ als wethouder?
    In ieder geval succes met jouw Grote Verhaal

  2. Wiebke said

    We zijn er weer bij hoor! Ben benieuwd of ik er veel in herken. Gefeliciteerd met het nieuwe College🙂 Groet Wiebke

  3. Hans van Wegen said

    Hallo Patrick, ik heb in jaren niet zo gelachen.

    Perfecte weergave van de spelers in “Het Stadhuis” en daar buiten. Heerlijk om zowel het (ons bekende) Bejaardenhuis als je moeder (en de BeePeeAee ) te “herkennen”.

    Chapeau ! – En dat Chateau komt vanzelf !
    Niet iedereen wist het nog, maar Nederland heeft er sinds een aantal jaren een grote aanwinst bij.
    En echt, “jouw” Carré ligt maar 38 km van 033 af !

    Je zit op de juiste weg naar boven !
    Hans van Wegen

Geef een reactie

